هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403

Cost of registration of company changes year 1401 300x169 - هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403
هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403

هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403 چقدر است؟ و چگونه محاسبه می گردد؟ در اینجا با توجه به نوع تغییرات، هزینه ثبت تغییرات شرکت ها را به شما اعلام خواهیم نمود. با این وجود نیز با اطلاعاتی که در اینجا به شما توضیح داده می شود، شخصا می توانید. هزینه ثبت تغییرات شرکتتان را تخمین بزنید.

کلیه فعالیت های ما در خصوص ثبت شرکت و ثبت انواع تغییرات شرکت ها بصورت کاملا آنلاین و غیر حضوری می باشد. ما تعرفه هایی رو که در ادامه مطلب برایتان بصورت کامل شرح داده ایم. نشان از شفافیت کار ما بخصوص در ارائه قیمت های مناسب و حتی نصف قیمت در کل کشور هم می باشد. فقط کافیست یک برگ فرمی که برایتان ارسال می کنیم را پر نموده  و کارشناسان ثبتی ما در کمتر از یک هفته  تغییرات و یا تاسیس شرکتتان را انجام می دهیم.

 

تخفیف ویژه  تخفیف ویژه  تخفیف ویژه

قیمت ها تا پایان فروردین 1403 بروزرسانی شده اند. و برای مدت  1 ماه می باشد.

هزینه ثبت تغییرات شرکت سال 1403 چقدر است؟

 بابت ثبت هر صورتجلسه فقط و فقط 800 هزار تومان 

 اگر با دیگر سایتهای ثبتی مقایسه فرمایید. خواهید دید که ما نسبت به همه جای کشور ارزانترین قیمت را داریم.

هزینه ثبت شرکت، ما فقط 2 میلیون تومان خواهیم گرفت. بدون هزینه های اضافی دیگر.

ارزانترین قیمت ثبت تغییرات شرکتها در سال 1403

هزینه ثبت تغییرات شرکت به دو عامل ذیل بستگی دارد:

1- نوع ثبت تغییرات شرکت که تعداد صورتجلسات را تعیین می کند. (مثلا مجمع عمومی عادی با دستور جلسه: انتخاب مدیره و انتخاب بازرسان) این یک صورتجلسه محسوب می گردد، در صورتیکه شما این نوع مجمع را داشته باشید. بابت ثبت آن 800 هزار تومان از شما دریافت می کنیم.
روزنامه رسمی تغییرات شرکت

2- نوع ثبت تغییرات شرکت تعیین کننده تعداد صورتجلسات و هزینه ثبت تغییرات شرکت می باشد. تنظیم هر صورتجلسه و ثبت آن در سامانه و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی تغییرات، معمولا هزینه ای 1200000 الی 1300000 هزار تومان حدودی می باشد. که این نوسان به دلیل تفاوت در انواع تنظیم صورتجلسات می باشد.

اما حداقل آن 800 هزار تومان برای هر صورتجلسه می باشد. که 65 هزار تومان از آن هزینه پست صورتجلسات می باشد. و مابقی ما هم قیمت 800 هزار را برای تنظیم هر صورتجلسه در نظر گرفته ایم. اما تشخیص تعداد صورتجلسات کمی تخصصی می باشد. با ذکر چند مثال بخش عمده تغییرات و نوع صورتجلسات را متوجه خواهید شد.

هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت  سال 1403

تعرفه روزنامه رسمی ثبت شرکت در سال 1403 چقدر است؟ برای تغییرات شرکت بابت هر صورتجلسه باید مبلغی بین 250 الی 380 هزار تومان به حساب روزنامه رسمی کشور پرداخت گردد. این استعلام در تا پایان فروردین 1403 می باشد. که کاملا بروز می باشد. همچنین هزینه روزنامه رسمی تاسیس شرکت با توجه به میزان خطوط روزنامه متفاوت می باشد. که از مبلغی بین مبلغ  700 هزار الی 1100000 تومان  می باشد.

در تاسیس شرکت هزینه روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار در اول سال 1400 به ترتیب حدود 85 و 112 هزار تومان بوده اند. و  تا پایان فروردین 1403 هزینه روزنامه رسمی حدود 900 هزار تومان و روزنامه کثیرالانتشار حدود 1،100،000 تومان رسیده است. که این مبلغ، افزایش قابل توجه ی داشته است.

لازم به ذکر است تعرفه روزنامه رسمی و همچنین روزنامه کثیرالانتشار تغییرات و یا تاسیس شرکت های تعاونی در سال 1403 نسبت با سایر شرکت های بخش خصوصی کمی ارزانتر می باشد. حول هوش مبلغ 250 هزار تومان از مابقی ارزانتر است.

استعلام هزینه ثبت تغییرات شرکت 

عزیزانی که وقت و زمان مطالعه این مقاله رو ندارند. و یا جهت اطمینان و … و یا برای دادن سفارش ثبت تغییرات شرکت شان به کارشناسان ما، می توانید از چند طریق راه ارتباطی با ما داشته باشید.

1- از طریق واتساپ: می توانید با ذخیره شماره موبایل 09189414281 در گوشی همراهتان با کارشناس باتجربه ما در ارتباط بوده و خواسته های خود رو در خصوص تعداد صورتجلسات و هزینه ثبت هر صورتجلسه و همچنین زمان ثبت آن در ارتباط باشد.

2- تماس تلفنی : با شماره گیری شماره های 09189414281 و شماره 09184220933 تماس حاصل فرمایید. و یا بصورت پیام (واتساپ و یا اس ام اس) ارسال کنید.

3- تکمیل فرم سفارش: با تکمیل فرم سفارش و یا از طریق ارسال دیدگاه که در همین صفحه می باشد. مشخصات نام و شماره موبایل و نوع درخواست خود رو نوشته و ما بعد از لحظاتی با شما تماس خواهیم گرفت. و یا هزینه دقیق آن،  بلافاصله برای شما پیامک خواهد شد.

لازم به ذکر است سیستم پشتیبانی تیم ما به گونه است که پیگیری های تیم پشتیبانی فقط در صورت ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره از طرف شماست. چرا که رویه کاری برخی سایت ها بگونه ایست که حتی برای تماس های ساده از طرف مشتری، پیگیری ها بصورت آزار گونه ای صورت می گیرد. تا تلاش کنند از یک تماس ساده، یک مشتری بسازند. خدمات ما پس از اقدام آگاهانه جهت ثبت سفارش از طرف مشتری آغاز می گردد.

  • دوست گرامی: چنانچه متقاصی ثبت شرکت و یا ثبت تغییرات شرکت هستید، فرم ذیل صفحه را پر نموده و یا تلفنی با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید. تا “مدت زمان ثبت شرکت، ثبت تغییرات  و یا سایر خدمات”،  و “مدارک لازم” را بطور دقیق به اطلاع شما برسانیم.

هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت  سال 1403

برای ثبت تغییرات تغییر آدرس شرکت تنها یک ” صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده ” کفایت می کند. که هزینه ای بغییر از روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار 700 هزار تومانی در بر دارد. و بعد از این ثبت تغییرات می بایست در روزنامه به اطلاع عموم برسد. یعنی باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار درج شود و منتشر گردد. که این هم در سال 1402 که دو هزینه 208 الی 280 هزار تومانی در بر دارد. غیر از این دو مورد هیچ هزینه ای دیگری وجود نخواهد داشت. پس طبق محاسبات ساده برای ثبت تغییر آدرس شرکت در سال 1403 همراه با هزینه روزنامه رسمی و اداره پست هزینه ای تقریبی 850 الی 900 هزار تومانی در بر خواهد داشت.

لازم به ذکر است که منظور از ثبت صورتجلسه تغییرات در سامانه، ورود به سامانه ثبت شرکت ها و منوی صورتجلسه تغییرات می باشد.

هزینه ثبت تغییرات اعضای هیات مدیره

برای ثبت تغییرات هیات مدیره شرکت با توجه به اینکه چه شخص یا اشخاصی از شرکت خارج می شوند. ابتدا یک صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده باید تنظیم شود. که در آن فرد یا افرادی از هیات مدیره خارج می شوند.

در صورتی که سهام دار باشند، سهام خود را واگذار می نمایند. یعنی صورتجلسه نقل و انتقال سهام خواهد بود. و به جای آنها اشخاص جدید وارد می شوند. لازم به ذکر است صورتجلسه نقل و انتقال سهام نیازی به انجام روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار را ندارد. سپس بعد از این جلسه تغییرات شرکت باید صورتجلسه ثبت تغییرات جدید تنظیم شود. که در آن افراد جدید و قدیمی برای مدت معینی عضو هیات مدیره شوند.

پس تا اینجا دو صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت تنظیم شد. در نهایت باز هم می بایست یک صورتجلسه هیات مدیره تنظیم شود. که در آن مدیران و سمت آنها مشخص، دارندگان حق امضا و روزنامه رسمی جهت درج آگهی تغییرات در آن مشخص می شود.

پس در این مورد باید 3 صورتجلسه تنظیم شود. که همانطور در بالا گفته شد. 3 صورتجلسه 900 هزار تومانی هزینه خواهد داشت. جمعا هر صورتجلسه هم روزنامه رسمی و هم روزنامه کثیرالانتشار آن محاسبه گردیده است.  پس در نهایت 3 تا صورتجلسه با سه هزینه برای شما رقم خواهد خورد.

هزینه ثبت تغییرات شرکت برای تمدید مدیران و بازرسین

در این نوع تغییرات بدون توجه به نوع شرکت تنها یک صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه کفایت می کند. پس هزینه تنظیم و ثبت یک صورتجلسه همراه با تیم تک نیک ثبت، همراه با یک بار درج در روزنامه رسمی با نرخ سال 1403  که در حدود 900 هزار تومان خواهد بود.

مراحل آگهی روزنامه رسمی تغییرات شرکت

پس از تایید مجامع عمومی توسط اداره ثبت شرکت های استان، آن اداره در سامانه پیش نویس آگهی مجمع مورد نظر را در سامانه قابل بارگزاری می نماید. شما میتوانید پیش نویس آگهی را از سامانه پرینت نمایید. و نماینده ای که در مجمع عمومی به عنوان وکیل هیات مدیره درج گردیده است.

انتخاب روزنامه کثیر الانتشار توسط مجمع عادی
ادامه مطلب

باید یک نسخه پرینت از این آگهی را همراه با کارت شناسایی عکسدار به اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان مراجعه نماید. و نماینده مجمع، دفتر ثبت آن اداره را امضا نموده و مجوز روزنامه رسمی مجمع را از آن اداره دریافت می نماید. و در مرحله بعد لازم است به سایت روزنامه رسمی کشور مراجعه و هزینه روزنامه رسمی مجمع را بصورت آنلاین پرداخت نماید.

روزنامه رسمی تغییرات شرکت ها 207x300 - هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403

هزینه ثبت آگهی تاسیس و تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

 آگهی ثبت تغییرات شرکت در واقع همان روزنامه رسمی ثبت تغییرات شرکت می باشد. که در سال 1403 معمولا قیمتی بین 250 الی 350 هزار تومان با توجه به نوع تغییرات شرکت می باشد.

جهت انجام انواع موارد ثبت تغییرات شرکت با کمترین هزینه با شماره های تک نیک ثبت  تماس بگیرید.

در این مقاله ثبت تغییرات شرکت انواع شرکت ها را شرح خواهیم داد. برای آگاهی از هزینه ثبت تغییرات شرکت ها در سال 1403 نیز می توانید به بخش استعلام قیمت ها مراجعه کنید.

نکته مهمی که همین ابتدا باید گفته شود. آن است که فرآیند تغییرات شرکت، درواقع تصمیماتی برای تغییر در اعضا یا ساختار شرکت یا سرمایه و نام و … روی می دهد. و این تصمیمات باید طی یک جلسه که نوع جلسات هم متفاوت می باشد تنظیم شوند.

پس: آگاهی از اینکه کدام تغییرات نیاز به چه مجمع و جلسه ای دارد. و چه صورتجلسه دارد. یا فلان تغییرات نیاز به چند صورتجلسه دارد. هم در انجام توسط خودتان ضرروی است. و هم در صورتی که می خواهید به موسسات ثبتی واگذار کنید.

تغییرات شرکت کدامند

هزینه ثبت تغییرات شرکت  سال 1403

متقاضیان زمانیکه که شرکت خود را به ثبت رساندند. می توانند تغییراتی بر روی آن انجام دهند. که این ثبت تغییرات شرکت می تواند افزایش یا کاهش سرمایه شرکت، تغییر موضوع شرکت، تبدیل سهام شرکت به بانام و بی نام، انتخاب یا تمدید بازرسین، تغییر حق امضاء شرکت ،تغییر آدرس شرکت تغییر یا تمدید هیات مدیره شرکت، تغییر مواد اساسنامه شرکت و انحلال شرکت باشد.

اگر قصد هر یک از این تغییرات را داشته باشید. باید بصورت قانونی اقدام نمایید. بنابراین اگر نمی دانید. تغییرات شرکت به چند حالت تنظیم می شود. توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

ممکن است هر کدام از مواد ثبت تغییرات برای شما کمی گنگ باشد. به همین منظور ابتدا توضیحی درباره مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت ها ارائه می دهیم. سپس ثبت تغییرات در هرکدام از موارد را به اختصار توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت

برای ایجاد ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید تمامی اعضا با تغییرات موافقت داشته باشند. تا بتوان برای ثبت تغییرات اقدام نمود. این مدارک عبارتند از:

  • ارائه صورتجلسه تغییرات شرکت و تنظیم صورت جلسات و تهیه فرم اقرارنامه مدیریتی
  • مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت ( فقط کپی کفایت می کند. و نیاز به برابر اصل کردن یا گواهی عدم سوپیشینه نمی باشد. )
  • ارائه اسناد شرکت شامل اساسنامه و …
  • روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت
  • حضور تمامی شرکا در صورت انحلال شرکت

اگر بعد از ثبت شرکت و انجام فعالیت شرکت شما به دلایل مختلف دچار تغییرات شد. باید این تغییرات را به سازمان اداره امور ثبت شرکت ها اعلام کنید. و مسئولین مربوطه را در جریان این تغییرات و امور آن و خدمات جدید قرار دهید.

ثبت تغییرات شرکت می تواند دلایل متفاوتی اشته باشد. و هم می تواند تغییرات متفاوتی باشد. که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

انواع ثبت تغییرات شرکت

  • تغییر در آدرس شرکت
  • تغییرات در اساسنامه شرکت و یا در محتویات اساسنامه آن
  • تغییر در نام انتخابی شرکت
  • تغییر در میزان سرمایه شرکت که هم می تواند شامل افزایش سرمایه شرکت و هم کاهش سرمایه شرکت باشد.
  • تغییر در موضوع فعالیت شرکت
  • تغییر در قالب ثبت شرکت: به عنوان مثال شرکت را در قالب مسئولیت محدود ثبت کرده اید. و پس از مدتی به دلیل محدودیت هایی که این قالب ثبتی دارد. می خواهید آن را به شرکت سهامی خاص و یا هر چیز دیگری تغییر دهید.
  • تغییر در مدت زمان فعالیت شرکت و یا تمدید آن یعنی زمانی که اعتبار مجوز شرکت در حال اتمام است. به تمدید آن باید بپردازید و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید. و زمان اعتبار آن را کاهش دهید.
  • تغییر در اعضای هیئت مدیره

ثبت تغییرات شرکت از چند طریق تنظیم می گردد؟

هزینه ثبت تغییرات شرکت  سال 1403

  • ثبت تغییرات شرکت از طریق صورتجلسه هیات مدیره
  • ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی عادی
  • ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی فوق العاده

تغییرات از طریق هیات مدیره شرکت

با توجه به قانون کسانی که سهامدار شرکت باشند. و در مجمع عمومی عادی به عنوان مدیر اجرایی شرکت انتخاب شوند، را هیات مدیره گویند. رئیس هیات مدیره از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان در شرکت های تعاونی برای مدت 3 سال و در دیگر شرکت ها حداقل به مدت دو سال انتخاب می شود. هیات مدیره وظیفه دارد. که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس و یکنفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره انتخاب کند.

وظایف اعضای هیات مدیره در شرکت  

  1. هیات مدیره وظیفه دارد که هر 6 ماه یکبار دارایی و قروض شرکت را  به بازرسان شرکت ارائه دهد.
    مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره نمی توانند بدون اجازه هیات مدیره در معاملات شرکت دخالت نمایند. اگر معاملات بدون اجازه هیات مدیره انجام گیرد. می توان این معاملات را باطل نمود.
    بعد از انتخاب شدن هیات مدیره، مدیر باید سمت خود را قبول کند.
    مدیر عامل و مدیران نمی توانند معاملات را انجام دهند. زیرا اگر دچار خسارت شوند باید خودشان این خسارت را پرداخت نمایند.
    فقط موسسات اعتباری و بانک ها می توانند. معاملات انجام دهند. اعضاء دیگر حق این کار را نخواهند داشت.
    محاسبه مالیات شرکت ها

تغییرات از طریق تشکیل مجمع عمومی عادی

در انواع تصمیماتی که برای ثبت تغییرات شرکتها وجود دارد. کاربرد مجمع عمومی عادی در مقایسه با مجامع عمومی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. که این مجمع عمومی طبق اساسنامه سالیانه یکبار تشکیل می شود. و زمان برگزاری آن حتما باید در اساسنامه به دلیل حضور یافتن سهامداران قید شود.

در واقع منظور از مجمع عمومی عادی شرکت این می باشد. که تصمیمات کلی که توسط مدیران گرفته می شود. و روش انجام امور که مدیران انجام می دهند. به اطلاع و تصویب شرکا رسد. در این مواقع باید مجمع عمومی عادی تشکیل شود. در این مجمع سهامداران فرصت این را به دست می آورند تا نظرات خود را اعلام کنند.

وظایف مجمع عمومی عادی

از جمله وظایف مجمع عمومی عادی شرکت به شرح زیر است:

  1. انتخاب هیات مدیره یکی از وظایف مهم مجمع عمومی عادی می باشد.
  2. با توجه به اساسنامه به همان تعداد باید از طرف مجمع عمومی بازرس انتخاب شود. که وظیفه ی این بازرسان نظارت به عملیات هیات مدیره می باشد. و وسیله ای برای انتقال اطلاعات به صاحبان سهام خواهد بود.
  3. هر شرکتی موظف است که بداند سالیانه میزان سود و زیان آن چقدر است. بنابراین بطور دقیق این اطلاعات را هیات مدیره ارائه می دهد. که پس از تایید بازرس و بررسی اعضای حاضر در مجمع، ترازنامه به تصویب مجمع عمومی خواهد بود.
  4. تقسیم منافع شرکت بطور مساوی بر عهده مجمع عمومی می باشد.
  5. قبول و یا رد پیشنهادهایی که توسط هیات مدیره، بازرسان و یا یکی از سهامداران ارائه می شود.
  6. تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار که کلیه ی اطلاعیه شرکت ها و آگهی ها تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می شود.

تغییرات از طریق تشکیل مجمع عمومی فوق العاده

هزینه ثبت تغییرات شرکت  سال 1403

هنگام تشکیل مجمع عمومی فوق العاده باید دارندگان بیش از نصف سهامی که دارای حق رای می باشند، در جلسه حاضر شوند. و بیشتر در این جلسه به موضوعاتی همچون کاهش و افزایش سرمایه شرکت، تغییرات در اساسنامه و انحلال شرکت می پردازند. زمانی با این تغییرات موافقت خواهد شد که اکثریت دو سوم آراء در شرکت های سهامی خاص و غیره … نظری یکسان داشته باشند.

مجمع عمومی فوق العاده را در هر موقع از سال را می شود برگزار کرد.

وظایف مجمع عمومی فوق العاده

به شرح زیر است:

1- موافقت یا عدم موافقت با وارد شدن شریک و یا شرکا جدید به شرکت
2- تنظیم اساسنامه و تغییر در مفاد اساسنامه مانند تغییر در نام شرکت، موضوع شرکت و غیره.
3- انحلال شرکت
4- افزایش و کاهش سرمایه شرکت
5- تعیین تعداد بازرسان و تغییر در تعداد مدیران و میزان خدمت آن ها
6- ایجاد سهام ممتازه
7- موافقت با صدور اوراق قرضه

اهم نکات مندرج در صورتجلسات تعاونی
ادامه مطلب

مراحل ثبت تغییرات شرکت در سایت اداره ثبت شرکتها

 اگر قصد دارید ثبت تغییرات را بصورت اینترنتی در سایت ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری انجام دهید. باید مراحل زیر را بصورت گام به گام طی نمایید.

ابتدا اطلاعات شرکتی همچون شماره ثبت، شناسه ملی شرکت و نوع شرکت خود را وارد کنید.
در مرحله ی دوم باید اطلاعاتی همچون تکمیل نوع صورتجلسه خود تهیه نمایید. که به یکی از شیوه های مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده و … است. را وارد نماید. تکمیل مشخصات شخصی متقاضی، تعیین وکیل و یا نبودن متقاضی، تاریخ برگزاری جلسه پس از تکمیل آن باید بر روی فیلد پذیرش موقت را انتخاب نمایید. سپس به شما شماره 19 رقمی به عنوان کد پیگیری داده می شود.


در مرحله سوم باید نوع تصمیم جلسه را تعیین نموده و سپس گزینه افزودن تصمیم جلسه را انتخاب نمایید.
در مرحله چهارم اگر شما قصد تغییر نام دارید. باید حداکثر 5 نام را به ترتیب اولویت در فیلد درخواستی مشخص کنید.
در مرحله پنجم باید ذکر اسامی اعضای حاضر در جلسه به همراه سمت آن ها وارد کنید. و شماره ملی متقاضی و اگر غیر ایرانی باشد وارد نمودن شماره گذرنامه، وارد کردن اطلاعات شخصی، اگر شخص حقوقی باشد وارد کردن اطلاعات شماره ثبت، نام شخص شناسه ملی انجام شود.
در مرحله ششم باید سمت اشخاص حاضر در جلسه، تعیین شود.
در مرحله هفتم باید ارتباط اشخاص جلسه ( وکیل سهامدار بودن و یا نماینده سهامدار بودن) را تعیین نمایید.
بارگذاری صورتجلسات در سامانه ثبت شرکت ها
در مرحله هشتم متقاضی با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات گرفته شده باید مدارک را در این قسمت بارگزاری نمایند.
در مرحله نهم باید متن صورتجلسه را آماده نموده و گزینه ی پذیرش نهایی را انتخاب کنید.
در مرحله دهم که آخرین مرحله است باید متقاضی نسخه اصلی صورتجلسه و ضمائم آن را حداکثر به مدت سه روز کاری به آدرس تعیین شده ارسال نمایند.

نکاتی که در رابطه با تنظیم صورتجلسه باید رعایت شود

به شرح زیر می باشد:

-زمانی که بازرسین و هیات مدیره صورتجلسه را امضا نمایند. یعنی قبولی خود را با آن تغییرات تایید کرده اند. یا با نامه ای جداگانه تاییدیه خود را اعلام نمایند. در اینصورت این برگه ها باید ضمیمه صورتجلسه شده و به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان تحویل داده شود.

-هنگام تشکیل جلسه به مدت یک ماه زمان دارید تا صورتجلسه را به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهید.

-اگر مدیرعامل و رئیس هیات مدیره یک نفر باشد. ولی این امر در اساسنامه ذکر نشده باشد. طبق ماده 124 لایحه ی اصلاحی قانون تجارت باید 3/2 اعضای مجمع آن را به تصویب رسانند.

-بطور کلی صورتجلسه باید در چند نسخه تهیه شده و به امضای هیات رئیسه جلسه برسد. و در پایان، یک نسخه از آن به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.

-هنگام تنظیم صورتجلسه باید توجه نمایید. که مطالب را روی سربرگ شخصیت حقوقی نوشته سپس اشخاص ذی سمت آن را امضا و مهر کنند. سپس آن را ارسال کنید.

بنابراین همانطور که در بالا نیز به توضیح کامل آن پرداختیم بیشتر افراد برای سهولت در انجام ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با ورود به سامانه ثبت شرکت ها به آدرس سامانه ثبت شرکت کلیه ی مراحل خود را با کمترین زمان و هزینه انجام می دهند. بنابراین برای انجام این امور حتما به نکاتی که ذکر کردیم. توجه کرده و آن را با دقت مورد مطالعه قرار دهید.

مدت زمان ثبت تغییرات شرکت

مدت زمان ثبت تغییرات در حالت معمولی و پروسه عادی در سال 1403 به مدت 10 روز کاری به طول می انجامد. هزینه ثبت تغییرات بسته به تعداد صورت جلسات برای شرکت های مختلف متغیر است. و بسته به نوع تغییراتی که می خواهد اعمال شود. و بسته به نوع شرکت متغیر است. همچنین به محتوا و مواردی که در روزنامه رسمی منتشر شده نیز بستگی دارد.

همانطور که در بالا گفته شد برای ثبت تغییرات شرکت می توانید به آدرس سایت مراجعه نمایید. و تغییرات شرکت خود را ثبت کنید.

اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که ثبت تغییرات در سایت و پیگیری شخصی آن پروسه ای با مدت زمان طولانی خواهد شد. می توانید برای سرعت بخشیدن به این به امر به شرکت های ثبتی مراجعه کنید. زیرا اقدام از طریق شرکت ثبتی سرعت انجام و رسیدگی به پرونده را بسیار سریعتر می کند.

22 تعرفه های ثبت شرکت در سال 1401 compressed - هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال 1403
لیست دستمز های ثبت شرکت در سال 1403

ثبت تغییرات شرکت در سایت تک نیک

چنانچه قصد ثبت شرکت و یا ثبت تغییرات شرکت را دارید. ثبت تک نیک به شما کمک خواهد کرد. در این مبحث سعی بر این داشتیم. تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده  باشیم. و به شما آگاهی کامل بدهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام در ثبت تغییرات شرکت، شما همراه شما باشند.

تعرفه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ای که بابت ثبت تغییرات شرکت پرداخت کنید. با توجه به تعداد صورتجلسات و میزان حجم متن آگهی تغییرات که می بایست در روزنامه رسمی چاپ گردد متفاوت می باشد. برای آگاهی از هزینه ثبت تغییرات شرکت  لطفا جدول ذیل را تکمیل یا با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

بروز رسانی مجامع شرکت ها یعنی چه؟

هنگامیکه ادارات و یا سازمانه ها و بانک ها و شرکت های طرف قرارداد شما به شما بگویند که شرکت خود را بروز نمایید. اولین کاری که باید انجام دهید. اینستکه آخرین تغییرات شرکت را نگاه کنید. و ببینید که آیا مدت فعالیت هیات مدیره که در شرکت سهامی خاص 2 سال و در شرکت های تعاونی 3 سال و همچنین مدت فعالیت بازرسان شرکت را هم چک کنید که آیا یکسال آن گذشته است یا نه؟ در صورتیکه مدت فعالیت مدیران و بازرسان گذشته است. شما در این شرایط باید دو تا مجمع بگیرید. شما باید مجمع عمومی عادی (یا عادی بطور فوق العاده) و یک صورتجلسه هیات مدیره را به ثبت برسانید. تا مجامع شرکت را بروزرسانی کرده باشید.

هزینه ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص

هزینه ثبت مجامع شرکت سهامی خاص از جمله: مجمع عمومی عادی و یا عادی بطور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده و همچنین صورتجلسه هیات مدیره در سایت تک نیک نسبت به دیگر انواع شرکت ها با حداقل اعضاء و سرمایه بصورت مساوی می باشد.

مثلا هزینه مجمع عادی در خصوص تمدید و یا انتخاب هیات مدیره و انتخاب و یا تمدید بازرسان این نوع شرکت 800 هزار تومان می باشد.

هزینه مجمع عمومی فوق العاده با هر تغییر مواد اساسنامه شرکت باز هم 800 هزار تومان می باشد.

تعرفه ثبت صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود

تعرفه ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در سایت تک نیک ثبت همانند شرکت سهامی خاص می باشد. یعنی صورتجلسه هیات مدیره و مجمع عمومی عادی (یا بطور فوق العاده) و همچنین مجمع عمومی فوق العاده با حداقل اعضاء به مبلغ 500 هزار تومان می باشد.

تعرفه و هزینه تنظیم و ثبت نهایی صورت جلسات و تاسیس شرکت به شرح ذیل می باشند.

هزینه ثبت شرکت به تناسب نوع شرکت ، فقط 2 میلیون تومان

و تنظیم و ثبت هر صورتجلسه به تناسب نوع صورت جلسه، فقط 800 الی 900 هزار تومان می باشد.

 

 

هیچکی از پول زیاد بدش نمیاد. ولی علت اصلی  این اقدام، اول اینه که میخوایم تو این روزای سخت درمسیر کاری جوانان و کارآفرینان کشورمان کمکی باشیم، تا با حداقل هزینه به اقدامات ثبتی شرکتهاشون بپردازند. و دومین دلیلمون اینه که هزینه های سربار شرکتمون رو روی تعرفه های خدمات ثبتی اعمال نمیکنیم. این هزینه ها را از طریق فعالیت های دیگرمون تامین میکنی.

شماره کارشناس ما در امورات ثبت شرکت و تغییرات شرکت:

  09189414281

09184220933

 

 

شرکت تعاونی تک نیک با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 94 آغاز نموده است. ثبت تک نیک همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند. مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

آدرس :

ایلام، شهرستان دهلران، منطقه 3 ، خیابان خبرنگار ، پلاک 7

 

مطالب مرتبط

24 دیدگاه. Leave new

  • لیلا عباس زاده
    15 اسفند 1402 3:09 ب.ظ

    با سلام
    ممنون از راهنماییتون بابت ثبت امضای الکترونیک پلمپ دفاتر قانونی. فقط موردی که عرض کردید تو قسمت زنگوله مانند ثبت من که باز کردم هیچ پیامی نبود باید چیکارکنم؟ وضعیت دفاترم همچنان پذیرش نهایی در انتظار امضای الکترونیک هست

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر، خواهش میکنم، پس از پذیرش پلمپ دفاتر در سامانه، باید وارد کاربری ثبت من شخصی که در مراحل پلمپ به عنوان نماینده معرفی کرده آید شوید، و امضا رو انجام بدین، در پاسخ به سوالتون احتمالا نفر دیگه ای رو به عنوان نماینده معرفی کرده اید، یا اینکه مدیر عامل گواهی توکن امضای الکترونیکی بنامش تعریف نکرده است،

      پاسخ
    • سوالی داشتید بنویسید, در اسرع وقت پاسخ خواهم داد؟

      پاسخ
    • البته بعد از پرداخت هزینه پلمپ سند برای امضا نمایان خواهد شد.

      پاسخ
  • بهروز رویشدی
    4 اردیبهشت 1402 5:45 ب.ظ

    سلام، وقت بخیر،
    هزینه روزنامه مجامع رو دقیقا کی باید پرداخت کنیم و مهلتش تا کی هست؟

    پاسخ
    • با سلام خدمت آقای رویشدی
      پس از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها و تاییدیه اداره ثبت شرکت ها، لازمه نماینده شرکت به اداره ثبت شرکت ها مراجعه و مجوز روزنامه رسمی رو دریافت کند. بعد از حدود 3 الی 4 ساعت می تونید عملیات پرداخت روزنامه رسمی رو انجام بدین. و اینکه پرداخت روزنامه رسمی محدودیت زمانی پرداخت ندارد. بستگی به نیاز شما دارد. ولی لازمه بدونین که پرداخت روزنامه رسمی از الزامات ثبت مجامع می باشد.

      پاسخ
  • سید مهدی موسوی
    26 شهریور 1401 12:42 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    میشه مجمع عادی جهت انتخاب هیات مدیره و بازرسان و صورتجلسه هیات مدیره رو در یک صورتجلسه انجام داد؟

    پاسخ
    • باسلام
      برای دستور جلسه ی انتخاب هیات مدیره و بازرسان، حتما لازمه که مجمع عمومی عادی جداگانه ای تنظیم و ثبت کرد. و صورتجلسه هیات مدیره هم لازمه جهت انتخاب سمت مدیران و دارندگان امضای مجاز شرکت را تنظیم نمود. این دو صورتجلسه رو نمی توان باهم یکی کرد.
      موفق باشید

      پاسخ
      • سلام
        از نظر قانونی گفته شما صحیح می باشد. ولی تنظیم صورتجلسه عادی(یا عادی بطور فوق العاده) برای انتخاب هیات مدیره، بازرسین، سمت مدیران و دارندگان امضاء مجاز مورد قبول اداره ثبت شرکت ها می باشد.

        پاسخ
        • با سلام خدمت بابائی عزیز
          فرمایشتون کاملا درسته، ممنون از نکته ای که گفتید. لازمه در خصوص مجمع عمومی عادی و یا بطور فوق العاده با دستورات جلسه: انتخاب و تعیین سمت مدیران، حق امضای شرکت و انتخاب بازرسان مقاله کاملی منتشر کنیم.

          پاسخ
  • سامان کیهان
    19 شهریور 1401 8:51 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    خواستم بدونم ثبت تغییرات غیر حضوری یعنی چه؟ و تا چه میزان غیر حضوری هست؟ و آیا میشه بدون حضور در دفتر شما مجامع شرکتم رو ثبت کنید؟ با تشکر

    پاسخ
    • عرض سلام و ادب خدمت آقا سامان عزیز
      منظور از ثبت غیر حضوری اینه که برای انجام مراحل ثبت شرکت یا ثبت صورتجلسات، دیگر نیازی نیست که در دفاتر موسسات ثبتی و انجام مراحل اداری ثبتی حضور داشته باشید. امورات ثبتی به دو صورت انجام می شوند. که یکی اینکه تمامی مراحل ثبتی را به موسسات ثبتی محول کنید. که با این وجود هزینه ثبت شما بیشتر از حد معمول می شود. ولی اگر مراحلی همچون ارسال پستی مدارک و دریافت مجوز روزنامه که آخرین مرحله ثبت می باشد. و آنهم در حد یک امضا و پرداخت مبلغی حدود 25 هزار تومان است را خودتان انجام دهید، دیگر نیازی به گرفتن وکیل نیست. و برای شما خیلی بصرفه تر می شود. حدود 7 سالیست که کلیه مراحل ثبت شرکت و تغییرات به صورت کاملا غیر حضوری شده و هر موسسه ثبتی که در هر نقطه از کشور باشد، می تواند کلیه امورات ثبتی شرکت شما را انجام دهد.

      پاسخ
  • بابک نجمی
    21 خرداد 1401 3:06 ب.ظ

    سلام و خدا قوت
    جهت معرفی بازرسین و تغییر ادرس ایا همزمان قابلیت مجمع هست یا خیر ؟
    شما تهران هم فعالیت انجام میدهید ؟
    سپاس

    پاسخ
    • سلام، درود بر شما
      بله این تغییرات رو می توان همزمان ارسال کرد. لازمه که دوتا صورتجلسه برای شرکت شما تنظیم کرد.
      خدمات ثبتی ما بصورت غیر حضوری و در سراسر کشور می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • علی کریمی
    2 خرداد 1401 2:41 ب.ظ

    علی کریمی پور

    سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای تیربخش، واقعا دستتون دردنکنه، من هربار که کارای تغییرات شرکتو برامون انجام دادین همیشه رضایت کاملو داشتیم. در کمترین زمان ممکن و با بهترین نحو ممکن و بدون هیچ ایراد و نقصی و با بالاترین کیفیت کارای تغییرات شرکتو انجام میدید. و از طرف اداره ثبت شرکت ها تغییرات بدون نقص به تایید نهایی میرسند. ممنون از شما که کارتو همیشه عالیه 🙏🏻

    پاسخ
    • درود بر آقای علی کریمی پور عزیز، مدیر عامل جوان و موفق شرکت خدماتی برق کوشا دهلران ﺳﻬﺎﻣﯽ ﺧﺎص
      از اینکه شما را راضی می بینیم خیلی خوشحال هستیم. و از اینکه رضایت خود را به ما ابراز نمودید. بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

      پاسخ
  • احسان رضایی
    31 اردیبهشت 1401 10:39 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    واسه تمدید مدت بازرسان چند مجمع باید بگیریم؟
    ممنونم

    پاسخ
    • سلام درود بر شما
      آقای رضایی، برای تمدید مدت فعالیت بازرسان شرکت، لازمه که یک مجمع عمومی عادی تنظیم و وارد سامانه کنید.
      موفق و موید باشید

      پاسخ
  • وقتتون بخیر
    بانک به ما گفته که شرکتتون رو بروزرسانی کنید. منظورشون چه نوع مجمعی هست؟ و مدت زمان بروزرسانی شرکت چقدر می باشد؟
    ممنونم

    پاسخ
    • باسلام و تقدیم احترام
      شما لازمه که 2 تا صورتجلسه را به ثبت برسانید. یکی مجمع عمومی عادی ( یا عادی بطور فوق العاده) با دستور جلسه انتخاب مدیران و بازرسان شرکت و مورد دوم صورتجلسه هیات مدیره با دستور انتخاب سمت مدیران و حق امضاء شرکت می باشد.
      در سایت تک نیک ثبت مدت زمان ثبت مجامع در بازه زمانی 7 الی 10 روز می باشد.
      در صورتیکه عجله داشته باشد. ما می توانیم در کمتر از یک هفته مجامعتون را به ثبت برسانیم .

      پاسخ
  • سلام وقت شما بخیر
    مراحل ثبت مجامع در سایت شما به چه نحوی می باشد؟
    تشکر

    پاسخ
    • با آرزوی سلامتی
      اولین مرحله مشاوره شما توسط کارشناس تغییرات سایت ما و مشخص شدن نوع مجامع لازم برای شرکتتون هست. در مرحله دوم از طریق واتساپ فرم مشخصات اعضای شرکت برای شما ارسال می گردد. و پس از تکمیل و ارسال آن از طریق واتساپ، در مرحله سوم کارشناس مربوطه، صورتجلسات رو برای شما تنظیم می کند.
      کلیه مجامع رو در سامانه به ثبت می رساند. و پس از آن نسخه ورد صورتجلسات و رسید پذیرش اینترنتی از طریق واتساپ برای شما ارسال می گردد. و شما لازمه که صورتجلسات رو پرینت نموده و اعضای شرکت آنرا امضاء و مهر شرکت بر تک تک صورتجلسات زده شود. بعد از آن صورتجلسات رو به اداره پست جهت ارسال به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ارسال می کنید.
      در صورتیکه محتوای صورتجلسات و سامانه آن مشکلی نداشته باشند. در مرحله آخر کارشناس ثبت شرکت ها آن را تایید می کند. پس از تایید صورتجلسات، نماینده شرکتتون همراه با کارت شناسایی عکسدار به اداره ثبت اسناد شهرتون مراجعه نموده و مجوز روزنامه رسمی را دریافت می کند. و در سامانه روزنامه رسمی کشور روزنامه می نماید.
      در صورتیکه انجام روزنامه رسمی را به ما بسپارید، کافیست کد مکانیزه صورتجلسه مربوطه را برای ما ارسال نمایید. و ما در همان ساعت روزنامه رسمی صورتجلسات را برایتان انجام خواهیم داد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست