خدمات ثبتی در تک نیک ثبت چگونه است؟

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات ثبتی ما به شما
  4. chevron_right
  5. خدمات ثبتی در تک نیک ثبت چگونه است؟

چرا سایت تک نیک ثبت را انتخاب کنیم؟

باتوجه به اینکه در کل کشور کلیه خدمات ثبتی را می توان بصورت غیر حضوری انجام داد. لذا دیگر لزومی ندارد که موارد ثبتی (ثبت شرکت، ثبت تنغییرات، گرید و …)

فعالیت تک نیک ثبت غیرحضوری و آنلاین می باشد. فعالیت های ثبتی شما را در هر شهری از کشور عزیزمان باشید، می توانیم درکمترین زمان و هزینه به ثبت برسانیم.و شما عزیزان دیگر نیازی به زحمت مراجعه حضوری به دفتر شرکت ما را نخواهید داشت.

کارشناسان ثبت شرکت تک نیک متشکل از افرادی باتجربه و استادان دانشگاه و همچنین مشاوران ما دارای سابقه فعالیت در ادارات ثبت اسناد، تعاون و غیره… می باشند. که همگی با تمامی بخشنامه های جدید ثبتی آشنایی کامل دارند.

چون ما هزینه های جاری شرکت را به تعرفه های ثبتی اضافه نخواهیم کرد تمام تعرفه های ما فقط و فقط بابت ثبت فعالیت شما می باشد و مطمعا باشید.تمام تعرفه های ما فقط و فقط بابت ثبت فعالیت شما می باشد و مطمعا باشید. فقط کافیه مقایسه نمایید.

مراحل ثبت شرکت در تک نیک ثبت چگونه است؟

  • 1. کارشناس ما به مدت 30 دقیقه به شما مشاوره خواهد داد

    پس از ارتباط با دفتر ما، کارشناس ثبتی ما به مدت حداقل 30 دقیقه توضیحاتی کلی در خصوص انتخاب نوع شرکت ، تعداد اعضاء و سمت های شان، سرمایه شرکت انتخاب شده، موضوع فعالیت، نحوه انتخاب نام شرکت و غیره … به شما مشاوره خواهد داد.

  • 2. اخذ مشخصات مورد نیاز شرکت از شما

    برای ثبت شرکت و یا تغییرات آن، ما بصورت مجزا فرم هایی تهیه کرده ایم که مثلا برای ثبت شرکت فرمی آماده بهتان می دهیم که شامل تمامی مشخصات اعضاء، سمت هیات مدیره و بازرسان، نام شرکت، سرمایه و سهام شرکت و غیره می باشد.که شما براحتی آن را تکمیل خواهید کرد.

  • 3. تکمیل و پذیرش اولیه مرحله اول سامانه

    پس از اینکه شما فرم ثبت شرکت را تکمیل و از طریق واتساپ یا ایمیل و یا تلگرام عکس فرم را برای ما ارسال کردید. کارشناس ثبت شرکت ما نسبت به تکمیل مراحل سامانه ای شرکت شما اقدام خواهد کرد.

  • 4. تهیه مدارک لازم توسط شما

    پس از تایید محتوای سامانه ای و انتخاب یکی از نام های پیشنهادی شرکت، کارشناس ما به شما اعلام و شما پس از مراجعه به بانک ، افتتاح حساب بنام شرکت کرده و کار دیگر هم برابر اصل کردن شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت می باشد.

  • 5. تهیه صورتجلسات و ارسال پستی

    پس از افتتاح حساب بانک مورد نظر نامه ای خواهد داد که لازم است عکس آن را برای کارشناس ما ارسال نمایید. کارشناس ما مشخصات نامه بانکی را وراد سامانه کرده و پس از آن صورتجلسات را دانلود و برای شما ارسال خواهد کرد. پس از امضای صورتجلسات توسط اعضای شرکت، دو نسخه از آنها را همراه با نامه بانکی و مدارک برابر اصل شده رو به اداره پست برده و آن را پست می نمایید.

  • 6. انجام روزنامه رسمی شرکت

    کارشناس اداره ثبت شرکت ها پس از بررسی مدارک ارسالی و تطبیق آن با محتوای سامانه، آن را تایید و پیشنویس ثبت شرکت را از طریق سامانه ارسال می نماید. نماینده شرکت شما پیش نویس را به اداره ثبت شرکت های شهرتان برده و پس از امضای دفتر، مجوز روزنامه را دریافت می نماید. عکس مجوز را برای کارشناس ما ارسال می نمایید و پس از دریافت هزینه روزنامه از شما، ما روزنامه رسمی را انجام خواهیم داد.

قیمت ثبت شرکت و تغییرات

قیمت ثبت شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود                                             450 هزار تومان

قیمت ثبت موسسه حقوقی و شرکت تعاونی                                                           500 هزار تومان

تعرفه ثبت صورتجلسات با حداقل قانونی تعداد اعضای شرکت بغیر از موارد ذیل            300 هزار تومان

هزینه ثبت تغییرات سرمایه،تعداد اعضاء، نقل و انتقال سهام و انحلال شرکت               350 هزار تومان

  

تخفیف ویژه برای تولید کنندگان عزیز، اگر سفارش ثبت شرکت و یا تغییرات شرکت دارند.    15 درصد نسبت به قیمت های فوق))

 

فهرست