آموزش ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

نحوه ثبت تغییرات شرکتها

پس از به اتمام رسیدن امور ثبت شرکت می توان تغییراتی را در شرکت اعمال کرد. در این بین ممکن است این تغییرات خود به خود به وجود بیاید.و یا اینکه مقررات و بخشنامه ها و دیگر موارد قانونی ایجاب به تغییرات در شرکت شوید.  و یا اینکه موسسان آن تصمیم به ایجاد تغییرات نموده باشند.
1. برای ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید صورتجلسه ای را تنظیم نمایید. که همه صفحه های آن به وسیله شرکا امضا شده باشد.
2. به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنید و اطلاعات و دیگر موارد خواسته شده را در سایت ذکر شده بارگذاری کنید.
3. مدارک را به وسیله پست به اداره ثبت شرکتها ارسال کنید.
4. به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید. و هزینه های قانونی را برای دریافت آگهی تغییرات پرداخت کنید.
5. هزینه های روزنامه رسمی را پرداخت نموده تا آگهی ثبت تغییرات شما صادر شود.

آموزش ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

مراحل ثبت تغییرات شرکت اینترنتی

1. وارد پایگاه اینترنتی تنظیم صورتجلسه ها شوید.
2. استان و واحد ثبتی مربوط به خودتان را انتخاب کنید.
3. اطلاعات مربوط به شرکت را تکمیل نمایید.
4. شناسه ملی شرکت را وارد نمایید. در صورتی که شناسه ملی ندارید شماره ثبت را وارد کنید.
5. نوع شرکت ثبتی خود را انتخاب نمایید.
6. نوع صورتجلسه خودتان را مشخص کنید.
7. تعداد اعضایی که در جلسه حاضر هستند را مشخص کنید.
8. مشخصات کامل خودتان را وارد کنید.
9. سمت شخص متقاضی را تعیین کنید.
10. تاریخ، ساعت شروع و پایان جلسه را مشخص نمایید.
11. از لیست نوع تصمیم تصمیمات گرفته شده را وارد کنید.
12. نام درخواستی خودتان را به ترتیب اولویت انتخاب و ثبت نمایید.
13. اشخاصی که در جلسه حاضر می باشند. را همراه با سمت آن ها تعیین کنید.
14. شماره ملی خودتان را وارد کنید.
15. ورود سمت اشخاص در شرکت
16. ارتباط اشخاص با یکدیگر را در جلسه مشخص نمایید.
17. در نهایت متن صورتجلسه را تایپ نمایید.

 

مقاله تشریفات ثبت تغییرات شرکت مرتبط با این مطلب می باشد. پیشنهاد می شود. مطالعه فرمایید.

آیین نامه توزیع سهام عدالت-شرکتهای تعاونی
ادامه مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست