آشنایی مدیران شرکت با برند یا نشان تجاری
ارزش برند به ارزش افزوده
برند یا نشان تجاری وقتی پدید می آید که مشتریان به دلیل جذابیت نام ضمیمه شده به یک کالا به میل خود پول بیشتری برای درجه مساوی از کیفیت می پردازد. ارزشی که میتواند به وسیله نام افزوده و با سود بیشتر با سهام بازار به ارمغان آورده می شود. این ارزش میتواند توسط مشتریان و اعضای کانال هم به عنوان دارایی مالی و هم به عنوان یک سری ارتباط و رفتارهای مطلوب تلقی شود. براساس این تعاریف کلاسیک ارزش برند به ارزش افزوده که توسط نام آن ایجاد شده است اشاره دارد.
شما رو له مطالعه مقاله مفهوم هویت برند دعوت می کنم.
ارزش یک برند از دیدگاه مصرف کننده
ارزش یک برند از دیدگاه مصرف کننده وعده یک تجربه و وفای به آن است. از چشم انداز کسب و کار یک سرمایه است که می تواند یک منبع درآمدی امن در آینده به شمار آید. که منجر به افزایش ارزش سهام نیز می تواند باشد. امروزه برندها چیزی را نمی توانند از مشتریان پنهان کنند. چرا که مصرف کنندگان میتوانند بلافاصله تجربیات خود را در سطح های جهانی و به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. همچنین زمانی که خطر های بزرگی وجود دارد میتوان فرصتهای بزرگی نیز به دست آورد.
اعتماد و وفاداری مشتریان
به دست آوردن اعتماد و وفاداری مشتریان همچنان باید در بالاترین درجه اهمیت قرار داشته باشد. مرتبط ماندن از طریق نوآوری و استفاده از بازخورد مشتریان برای بازگشت قدرتمند یک برند جزو ملزومات است. ارزش ویژه برند همانند ،مشتریان برای شرکت ارزش آفرینی می کند و با دو جنبه متفاوت ارزیابی می شود.
آشنایی مدیران شرکت با برند یا نشان تجاری
مقاله هزینه های ثبت برند مرتبط با این مطلب می باشد.
جنبه عینی – مالی
جنبه ذهنی که به ادراک مصرف کننده اشاره دارد
ارزش ویژه برند سود بیشتر یا ارزشهای افزوده برای محصول یا خدمت به ارمغان می آورد.
برند یک پدیده پیچیده است؛ نه فقط یک محصول خاص است بلکه یک دارایی خاص و منحصر به فرد یک مالک ویژه است. و در طی زمان گسترش یافته است. به گونه ای که شامل مجموعه ای از ارزش ها و ویژگی های ملموس و غیر ملموس میشود. که به صورت معنادار و مناسبی بین محصولات تفاوت می گذارد که در غیر این صورت بسیار شبیه همه هستند.
ادراکات نسبت به یک برند منعکس کننده تداعیاتی است که در ذهن مصرف کننده نقش بسته است.
شما رو له مطالعه مقاله مفهوم معماری برند دعوت می کنم.